Triple Bang a VNV Productions se společně pustili do letní kampaně pro Anytime Carsharing.
Celá kampaň vznikla v rekordním čase dvou týdnů, pokrývala celou Prahu a objevila se na CLV, sociálních sítích, YouTube, na Evropě 2 i v aplikacích YouRadio a Spotify.
Na začátku byly 3 koncepty. Tým Triple Bangu je musel vymyslet během pár dní – a všechny musely být bez focení nebo natáčení, abychom kampaň stihli spustit během týdne. Proto bylo jasné, že vizuály budou typografické a jediné, co do nich dokážeme dostat bude 3D render auta. Mezi koncepty byl i takový, který mluvil více o situacích, kdy se Anytime hodí.
Nakonec ale vyhrál koncept s bublinou, protože do té se dá napsat v podstatě všechno – produktový benefit, situace a další.
Když byly hotové statické vizuály i hlavní formáty pro social a online kampaň, rozhodl se klient ještě pro videa na YouTube. Kvůli času i ladění celého konceptu byly animace jednoznačnou volbou. A tady se naplno projevily výhody spojení našich firem – VNV totiž sedí jen pár metrů od týmu Triple Bang! Agency.
Díky tomu jsme během následujícího týdne stihli vytvořit jeden preroll a tři bumper videa, která svým stylem navazovala na klíčový vizuál celé kampaně. Za zmínku stojí i chytlavá hudba, která vám zůstane v hlavě znít ještě hodně dlouho.