Pouliční reklama se sloganem „Ujíždím si na minutách“
Necelá minuta čtení

Kampaň do dvou týdnů

Na začátku byly 3 koncepty. Tým Triple Bangu je musel vymyslet během pár dní – a všechny musely být bez focení nebo natáčení, abychom kampaň stihli spustit během týdne. Proto bylo jasné, že vizuály budou typografické a jediné, co do nich dokážeme dostat bude 3D render auta. Mezi koncepty byl i takový, který mluvil více o situacích, kdy se Anytime hodí. Nakonec ale vyhrál koncept s bublinou, protože do té se dá napsat v podstatě všechno – produktový benefit, situace a další.

Teď už to jen rozhýbat a rozjet

Když byly hotové statické vizuály i hlavní formáty pro social a online kampaň, rozhodl se klient ještě pro videa na YouTube. Kvůli času i ladění celého konceptu byly animace jednoznačnou volbou. A tady se naplno projevily výhody spojení našich firem – VNV totiž sedí jen pár metrů od týmu Triple Bang! Agency.

Díky tomu jsme během následujícího týdne stihli vytvořit jeden preroll a tři bumper videa, která svým stylem navazovala na klíčový vizuál celé kampaně. Za zmínku stojí i chytlavá hudba, která vám zůstane v hlavě znít ještě hodně dlouho.

„Časový tlak nás nutil do jednoduchosti, která je nám vlastní.“

Tomáš z 3B!

Kontakt

Co spolu vymyslíme?

Díky! Ozveme se co nejdřív.
Formulář se nepovedlo odeslat. Napište radši rovnou e-mail na piero@neardear.cz.

Těším se na vás

Piero Šesták

piero@neardear.cz+420 603 495 026
Ikona šipky nahoru