Fotografie průhledu z domu Máj na Národní třídu
Necelá minuta čtení

Úkol? Zaplnit prázdný dům

Na konci května skončily v nájmu dosavadní obchody a před námi stál velký úkol – dát světu vědět, že ikonická budova Máje na Národní třídě je volná pro nové nájemce. Ale jen na chvilku, než začne rekonstrukce.

Společně s klientem jsme se rozhodli pro nový koncept provozu – pop-up store. A na nás bylo to celé odkomunikovat za jeden jediný měsíc.

Vzali jsme to od podlahy

Za tu chvilku jsme vytvořili novou grafickou identitu, nafotili prázdné prostory obchodního domu a vytvořili web pro získání nových nájemců. Na konci května jsme pak spustili výkonnostní a obsahovou kampaň na Linkedinu, Facebooku i Instagramu a podpořili ji cíleným PR v médiích.

A výsledek? Kampaň nám nejlépe zafungovala na Instagramu, kde byl konverzní poměr 1,7 %, a díky tomu jsme během měsíce nasbírali tolik leadů, že se nám podařilo obchodní dům Máj úplně zaplnit.

Přesvědčte se o tom sami, až půjdete kolem, nebo si přečtěte více v tiskové zprávě. 😉

Ukázka variant loga a lineární ilustrace obchodního domu MájLaptop s otevřenými webovými stránkami „popupmaj.cz“

Kontakt

Co spolu vymyslíme?

Díky! Ozveme se co nejdřív.
Formulář se nepovedlo odeslat. Napište radši rovnou e-mail na piero@neardear.cz.

Těším se na vás

Piero Šesták

piero@neardear.cz+420 603 495 026
Ikona šipky nahoru