Posouváme OX Point
blíž k cíli

OX Point si už nějakou dobu jde za svým cílem vybudovat na území České republiky nezávislou sdílenou síť doručovacích boxů a plánuje proniknout i do zahraničí. Jako jediný vyrábí své boxy v ČR a mezi jejich chytré funkce patří třeba chlazení nebo ověření identity.

Jako nový hráč na trhu potřeboval OX Point pokrýt celé spektrum marketingové komunikace (od strategie až po PR), proto se na projektu podílely téměř všechny agentury skupiny Near & Dear.

Fotografie počítače, na kterém je otevřená stránka Forbes.cz s článkem o kampani

Nová strategie a facelift značky

Aby komunikace fungovala, jak má, a všechno do sebe zapadalo, vzali jsme to od podlahy a připravili novou strategii značky. Ta mimo jiné odstranila z původního názvu tečku a doplnila ho sloganem „Nejkratší cesta k vaší zásilce.“

Studio Semibold pakdále obohatilo vizuální identitu o vzory postavené na motivu šipky a symbol OX rozdělili tak, aby šipku akcentoval, aniž by musel obsahovat barevný přechod – ten byl hlavním kamenem úrazu původního loga.

Vlastní web s vlastními fotkami

Pro vývoj webových stránek v Semiboldu zvolili své oblíbené Webflow, které nabízí ten správný poměr mezi výkonem, přístupností a vizuální atraktivitou.

Podle hesla: když máte unikátní produkt, pochlubte se s ním a nelovte ilustrační fotky na fotobance, vznikly pod taktovkou VNV Productions produktové fotografie na míru jednotlivým podstránkám. Obsah a texty webu připravili v úzké spolupráci s klientem Story TLRS.

Aby se o boxech mluvilo

Kolegové z Topic PR dali dohromady komplexní balíček PR aktivit pro zdůraznění jedinečného konceptu sdílených doručovacích boxů. Spolupráce obsahovala i komunikaci s novináři a organizaci setkání s nimi. Ředitel OX Pointu Zdeněk Vacek se tak v krátké době stál jednou z nejviditelnějších tváří byznysu s doručovacími boxy.

Ve finále příběh OX Point zaujal novináře natolik, že sami aktivně vyhledávali příležitosti ke komunikaci.

A jak s námi byl spokojený klient?


Skupina Near & Dear nám opravdu pomohla nastartovat byznys. Začali jsme společně úplně od podlahy strategií značky, potom jsme s partnery ze Semiboldu upravili vizuální styl firmy a postavili web. Nakonec jsme raketově vystřelili do médií s Topic PR, kde spolupráce funguje dlouhodobě a podařilo se nám je propojit i na další naše rozběhnuté projekty v rámci skupiny. Za nás tedy rozhodně spokojenost a těšíme se na další spolupráci.

Daniel Fadrný
Marketing & Communications Manager

Další případovky