Posouváme OX Point
blíž k cíli

Sympatický startup s chytrými boxy

OX Point si už nějakou dobu jde za svým cílem vybudovat na území České republiky nezávislou sdílenou síť doručovacích boxů a plánuje proniknout i na zahraniční trhy. Jako jediný vyrábí své boxy v České republice a mezi jejich chytré funkce patří třeba chlazení nebo ověření identity.

Jako nový hráč na trhu potřeboval OX Point pokrýt celé spektrum marketingové komunikace, a to od strategie až po PR, proto se na projektu podílely téměř všechny agentury skupiny Near & Dear.

Fotografie počítače, na kterém je otevřená stránka Forbes.cz s článkem o kampani

Nová strategie a facelift

Aby komunikace fungovala a vše do sebe zapadalo, vzali jsme to od podlahy a připravili novou strategii značky. Ta mimo jiné odstranila z původního názvu tečku a doplnila ho sloganem „Nejkratší cesta k vaší zásilce.“

Designové studio Semibold obohatilo vizuální identitu o vzory postavené na motivu šipky a symbol OX rozdělili tak, aby šipku akcentoval, aniž by musel obsahovat barevný přechod – ten byl hlavním slabinou původního loga

Web s vlastními fotkami

Pro vývoj webových stránek v Semiboldu zvolili oblíbenou platformu Webflow, která nabízí ten správný poměr mezi výkonem, přístupností a vizuální atraktivitou. Podle hesla: když máte unikátní produkt, pochlubte se s ním a nelovte ilustrační fotky ve fotobance, vznikly pod taktovkou VNV Productions produktové fotografie na míru jednotlivým podstránkám. Obsah a texty webu připravili v úzké spolupráci s klientem Story TLRS.

Aby se o boxech mluvilo

Topic PR dali dohromady komplexní balíček PR aktivit pro zdůraznění jedinečného konceptu sdílených doručovacích boxů. Spolupráce obsahovala komunikaci s novináři a organizaci setkání s nimi. Ředitel OX Pointu Zdeněk Vacek se tak v krátké době stál jednou z nejviditelnějších tváří byznysu s doručovacími boxy. Ve finále příběh OX Point zaujal novináře natolik, že sami aktivně vyhledávali příležitosti ke komunikaci. V období od září do prosince 2021 se podařilo vydat neuvěřitelných 59 článků, mezi nimi byly výstupy např. v E15, Euru a Forbesu.

OX Point case study
OX Point case study

Co na to klient?


Skupina Near & Dear nám opravdu pomohla nastartovat byznys. Začali jsme společně úplně od podlahy strategií značky, potom jsme s partnery ze Semiboldu upravili vizuální styl firmy a postavili web. Nakonec jsme raketově vystřelili do médií s Topic PR, kde spolupráce funguje dlouhodobě a podařilo se nám je propojit i na další naše rozběhnuté projekty v rámci skupiny. Za nás tedy rozhodně spokojenost a těšíme se na další spolupráci.

Daniel Fadrný
Marketing & Communications Manager

Další případovky