Společně se značkou PUMA jsme pomohli GenZ superhrdinům ukázat jejich talent

S Benem Cristovao a značkou PUMA jsme na konci roku 2021 spustili projekt PUMA HEROES, jehož cílem bylo rozšířit povědomí o brandu napříč generací Z a pomoci mladým talentům nastartovat jejich vysněnou kariéru.

V roce 2022 jsme po úspěchu s první kampaní navázali druhým ročníkem a měli tak možnost světu představit partu 8 superhrdinů. A jak si práci na projektu rozdělily naše agentury?

Fotografie počítače, na kterém je otevřená stránka Forbes.cz s článkem o kampani

Mileniálové poznávají Zetko

Story TLRS si při zkoumání generace Z připadali místy jako boomeři, ale zjistili dvě nesporně důležité věci. A to, že generace Z je velmi kreativní a pokud jde o životní cíle, nebojí se do jejich plnění pořádně opřít. To se stalo výchozí ideou pro naši kampaň – rozhodli se vytvořit projekt, který mladé kreativce ve spojení s Pumou představí světu. Mladé talenty do projektu PUMA HEROES jsme hledali na školách, sociálních sítích, v relevantních médiích, ale i na Spotify.

Web v topu

Generace Z nezažila svět bez internetu, takže nám bylo jasné, že se všechno musí točit kolem onlinu a potažmo webu – ten vytvořilo designové studio Semibold. Kromě představení projektu obsahoval i přihlášku do projektu. Ve druhé fázi projektu web prezentoval příběhy jednotlivých hrdinů doplněné o ukázky práce a kontaktní údaje pro případné spolupráce. V roce 2022 prošly webovky faceliftem, aby odpovídaly vizuálnímu stylu aktuálního ročníku.

PUMA HEROS case study

Natáčení s Benem Cristovao

Během necelých 2 týdnů se na webu PUMA HEROES zaregistrovalo více než 350 lidí, ze kterých vzešli čtyři, kteří zaujali pořadatele nejvíce. Během dvoudenního natáčení, o které se kompletně postarala naše produkce VNV Productions, vytvořila čtyřka superhrdinů jedinečná díla. V každém ze 4 video výstupů se objevil Ben i PUMA. Výsledkem byla zajímavá kombinace high-tech a analogových dovedností od 3D designu oblečení až po malbu na boty.

A teď to všem ukázat

Píáristi z Topic PR na projektu spolupracovali od samého začátku a starali se o to, aby se projekt dostal ke správným divákům. Během prvního ročníku dosáhli pomocí PR aktivit 4,8 milionu impresí. Podařilo se jim uzavřít partnerství s webem Refresher a dostat Bena Cristovao a projekt PUMA HEROES do pořadu TN Live na televizi Nova.

Ruku v ruce s tím videa sdílela PUMA v reklamní kampani na sociálních sítích a samozřejmě i Ben v rámci spolupráce.

PUMA HEROS case study
PUMA HEROS case study

Druhý ročník PUMA HEROES

Pokračování na sebe nenechalo dlouho čekat, a půl roku po skončení první vlny odstartovala druhá sezóna. Zapojila se do něj kromě Bena i TikTokerka Annie Camel a vzniklo focení ve stylu 90’s a 00’s. Vše opět fotila a natáčela podukce VNV Productions. O styling, make-up, vlasy a set design se tentokrát postarala nová čtveřice PUMA HEROES. Nedlouho poté se nám podařilo s TV Prima domluvit účast vybraných superhrdinů z obou ročníků na festivalu COOLife v Praze, kde vedli workshopy pro veřejnost.

Projekt PUMA HEROES je naše srdcovka a věříme, že práce tohoto typu má obrovský smysl.


Puma Heroes mi doslova změnili život. Od ledna už se živím tvorbou 3D oblečení a bez tohoto projektu by se to rozhodně tak rychle nestalo.

Bára
Puma Hero

Další případovky