PUMA HEROES:
Kreativní
superhrdinové generace Z

S Benem Cristovao a značkou PUMA jsme na konci roku 2021 spustili projekt PUMA HEROES, který má za cíl šířit povědomí o brandu mezi generací Z a pomáhat mladým kreativním lidem nastartovat jejich vysněnou kariéru.

V roce 2022 jsme navázali druhým ročníkem a celkem jsme už světu představili 8 superhrdinů.

Fotografie počítače, na kterém je otevřená stránka Forbes.cz s článkem o kampani

Mileniálové poznávají Zetko

Story TLRS si při zkoumání generace Z připadali trošku staře, ale zjistili 2 důležité věci: generace Z je velmi kreativní a když jde o životní cíle, nebojí se do toho pořádně opřít. Od toho se odpíchli a rozhodli se vytvořit projekt, který mladé kreativce ve spojení s Pumou představí světu. Mladé talenty do projektu PUMA HEROES jsme hledali na školách, sociálních sítích, v relevantních médiích i na Spotify.

Cool web je základ

Generace Z nezažila svět bez internetu, takže nám bylo jasné, že se všechno musí točit kolem vymazleného webu. S tím pomohli kolegové z designového studia Semibold. Na stránkách bylo nejen představení projektu, ale i formulář, přes který se zájemci do projektu přihlašovali.

V druhé fázi projektu web prezentoval příběhy jednotlivých hrdinů doplněné o ukázky práce a kontaktní údaje pro případné spolupráce. V roce 2022 potom web prošel faceliftem, aby odpovídal vizuálnímu stylu aktuálního ročníku.

Natáčení s Benem Cristovao

Během necelých 2 týdnů se na webu PUMA HEROES zaregistrovalo více než 350 lidí a z nich se vybrali čtyři účastníci, jejichž superschopnosti zaujaly nejvíc. Během dvoudenního natáčení, o které se kompletně postarali VNV Productions, vytvořila čtyřka hrdinů svá jedinečná díla. V každém ze 4 video výstupů se objevil Ben i značka PUMA.

Výsledkem byla zajímavá kombinace high-tech a analogových dovedností od 3D designu oblečení až po malbu na boty.

A teď to všem ukázat

Vzniklá videa sdílel i sám Ben Cristovao a PUMA v reklamní kampani, která na projekt navazovala na sociálních sítích.

Kolegové z Topic PR na projektu spolupracovali od samého začátku a starali se o to, aby se dostal ke správným divákům. Během prvního ročníku dosáhli pomocí PR aktivit 4,8 milionu impresí. Podařilo se jim uzavřít partnerství s webem Refresher a dostat Bena Cristovao a projekt PUMA HEROES do pořadu TN Live na televizi Nova.

Druhý ročník

Pokračování na sebe nenechalo dlouho čekat, a tak jsme už půl roku po skončení první vlny nastartovali druhou sezonu projektu. Zapojila se do něj kromě Bena i TikTokerka Annie Camel a vzniklo focení ve stylu 90’s a 00’s. Vše opět fotili a natáčeli VNV Productions, ale o styling, make-up, vlasy a set design se tentokrát postarala nová čtveřice PUMA HEROES.

Nedlouho poté se nám podařilo s TV Prima domluvit účast vybraných hrdinů z obou ročníků na festivalu COOLife v Praze, kde vedli workshopy svých superschopností.

Projekt PUMA HEROES je naše srdcovka a věříme, že díky němu potkáme ještě spoustu skvělých a talentovaných lidí v dalších ročnících.


Puma Heroes mi doslova změnili život. Od ledna už se živím tvorbou 3D oblečení a bez tohoto projektu by se to rozhodně tak rychle nestalo.

Bára
Puma Hero

Další případovky